8 ugers mindfulness/mbsr kursus

8 ugers Mindfulness / MBSR (Mindfulness-baseret Stress reduktion)

Risskov – Torsdage kl. 16.15 – 18.45 – opstart 19. april – derefter 26/4, 7/5, 17/5, 24/5, 31/5, 7/6 og 14/6, plus fordybelsesdag lør. d. 2. juni.

Rønde – Tirsdage kl. 16.30 – 19.00 – opstart 17 april – derefter 24/4, 8/5, 15/5, 22/5, 29/, 5/6 og 12/6, plus fordybelsesdag lør. d. 2. juni.

Pris: 3400 kr. Ved deltagelse i kurset får du 26 timers undervisning.

Forløbet inkluderer 8 undervisningsgange  og fordybelsesdagen (samlet 26 timer) samt med hjemmeøvelser på lydfil og udleveret skriftligt materiale.

Efter kurset er opstartet, er tilmeldingen bindende og kursusbeløbet tilbagebetales ikke.

Information om hold generelt:

Jeg har små hold med max. 8 deltagere. Inden forløbet starter vil jeg kontakte dig (enten telefonisk/skype eller et personligt møde) for at sikre at forløbet matcher med dine forventninger og ønsker, samt at du kommer i en gruppe der harmonerer med dig. Så det er muligt at skabe en god dynamik og et tillidsskabende rum.

Steder: Frijsenborgvej 5, 1 8240 Risskov eller Hovedgaden 40, 8410 Rønde.

Hvis du har spørgsmål til kurset eller gerne vil reserverer en plads på kurset så skriv til mail: tanjamindfulvision@gmail.com eller ring på tlf 60540094. Du kan også læses mere om kurset under fanen med MBSR 8 ugers kursus.

Alle kan have stor gavn af forløbet, men det tilrådes ikke at deltage ved akut opstået kriser, svær depression, psykoser eller et aktivt misbrug.

Et MBSR kursus er ikke gruppeterapi eller psykoterapeutisk terapi, men tager udgangspunkt i menneskers egne ressourcer og kapacitet. Der er fokus på sind og krops egen visdom til at håndterer stress, smerte og sygdom. Man kan sagtens gå hos en psykolog sideløbende med kurset, dog vigtig at informere underviser om. Forløbet er på eget ansvar.

Mindfulness og MBSR (Mindfulness Baseret Stress Reduktion) kan være til gavn for alle. Det kan være til dig som blot ønsker større livskvalitet, glæde og nærvær i hverdagen, og gerne vil forebygge stress og skabe mere klarhed i tanker og større overblik. Men det er også til dig som oplever reaktioner fra stress, angst, uro, bekymring, smerter i kroppen, eller søvnproblemer.