Handelsbetingelser

Ved handel på MindfulVision.dk accepterer du nedenstående betingelser, du anbefales derfor, at læse betingelserne igennem inden du handler.

Betaling
Mindful Vision modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og MobilePay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når du modtager varen eller ydelsen.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inklusiv moms.

Mindful Vision bruger en godkendt betalingsserver – Yourpay.io – der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
Mindful Vision leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00. I øjeblikket sælges der dog kun to ting i webshoppen, nemlig lydfiler og kurser. Lydfilerne modtager du til download så snart købet er gennemført. Køber du et kursus, enkelt gang eller forløb, skal du bare møde op til kurset som beskrevet, og først ved den første session vil beløbet blive opkrævet fra din konto. 

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven ved køb i webshoppen. Reklamationsretten gælder kun for fejl.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Mindful Vision v. Tanja Krogh-Brandt
Bysmedetoften 8
8250 Egå
Aarhus

Refusion
Hvis der er aftalt refusion med Mindful Vision, så bedes du sende dine bankoplysninger til admin@mindfulvision.dk, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på fysiske produkter som er købt i webshoppen på mindfulvision.dk. Perioden regnes fra den dag, hvor du foretager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på admin@mindfulvision.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: admin@mindfulvision.dk